DumpStats voor Benny Gladjes

17,885 +19238 -1353

Kudos

#3984 (Top 1.2466%)

Kudos/dag 3.12
Kudos/reaguursel 21.32
Meeste kudos op 1 reaguursel 4764
Minste kudos op 1 reaguursel -109

839

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.15
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 14.4
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 16-10-2010
Eerste reactie op 16-10-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-25 kudos 2026-06-22 13:40:32 op Aan de kant er is brand
Lijkt me niet foutief geparkeerd. Misschien heeft de bestuurder van de rode vrachtwagen wat haast.

1 kudos 2026-06-22 11:50:48 op Superheldenentree
Dit is waarom er grote broers zijn. Chapeau!

11 kudos 2026-06-17 16:33:41 op Popo mag het wel
Zonder signalering mag dit ook gewoon. Zie Wegenverkeerswet 1994. Doei.

48 kudos 2026-06-16 10:41:08 op Stuurfoutje du jour
Telefoon flikkert uit je handen, je wilt hem oppakken van onder je pedaal en trekt aan je stuur. Hoe is mijn analyse? +1 voor de mensen die helpen die figuur in veiligheid te brengen.

8 kudos 2026-06-13 11:01:17 op Buurvrouw vs buurvrouw
Ik vraag me altijd af hoe zulke mensen een tesla betalen.

16 kudos 2026-06-13 09:54:24 op Vriend van mij
Hahaha. Prutser. Had je nou maar leren lezen, dan had je de productbeschrijving wel begrepen.

0 kudos 2026-06-11 19:47:12 op De enkelbreker
Ondanks het nummer denk ik toch dat het ingestudeerd is.

-2 kudos 2026-06-11 11:41:09 op Niet stoppen he!!
Hij heeft er een hard hoofd in denk ik.

3 kudos 2026-06-11 08:38:01 op Ff een klein zetje
Herken de rijinstructeur. Goed gedaan meneer.

25 kudos 2026-06-11 07:45:25 op Invoegen zonder brein
Goed gereageerd en geanticipeerd cammert. Mag ook wel eens gezegd worden.

3 kudos 2026-06-09 15:30:09 op Kleine zit vast
Ik zou niet durven ben ik bang.

18 kudos 2026-06-08 14:30:18 op Pas 7 weken oud
Op deze manier raak je die zwitsal nooit kwijt.

8 kudos 2026-05-28 09:48:27 op Een goede review plaatsen?
Je rijdt in een bedrijfswagen. Niet op persoonlijke titel. Hou je gewoon in.